ONNODIG PUNTENVERLIES DSS IN LIMBURG

Door DSS - Op zondagochtend vertrokken de dames en staf richting Nederweert om daar de wedstrijd te spelen tegen MEOS. Na de lange reis en een uurtje handbal wezen de cijfers op het scorebord 32-23 aan voor de thuisploeg.

Het eerste kwartier ging gelijk op. DSS stond sterk te verdedigen en door mooi samenspel kon de ploeg scoren. Na een kwartier zakten de Heemskerksen in, waardoor MEOS een klein gaatje kon slaan: 14-8. Maar door op een hoger tempo te spelen, kon DSS weer aardig bijkomen. De ploegen gingen bij 15-11 de rust in.

SLORDIGER

De Heemskerkse formatie kwam sterk uit de kleedkamer. Verdedigend stond het goed en aanvallend speelde het team goed samen. Zo konden zij weer terugkomen tot 15-14 en waren wij terug in de wedstrijd. Maar hierna werd het spel slordiger: de ballen kwamen niet goed aan, waardoor MEOS veel break-outs kon lopen. Hierdoor kwam DSS al snel op achterstand (22-16). De Heemskerkse dames probeerden nog alles op alles te zetten, ook dit mocht niet baten. Toch zat er nog een aantal mooie acties tussen van Natasja de Vries en Roxanne Pot. Helaas leverde dit niet genoeg resultaat op. De wedstrijd eindigde in een 32-23 nederlaag. Het slordige spel kostte DSS de punten vandaag.

Volgende week zaterdag (20:15 uur) zal de ploeg er alles aan doen om de punten in Heemskerk te houden. Tegenstander is dan Quintus 2.

Doelpunten DSS: Natasja de Vries (8), Hiske van der Weide (4), Roos van Hensbergen (3), Roxanne Pot (3), Yvett van Dijk (2), Demi Bleeker (1), Juliëtte Jong (1) en Kim de Ruyter (1).
UITSLAGEN EN STANDEN: www.handbalstartpunt.nl/uitslagen

cover Acht treffers van Natasja de Vries waren voor DSS niet voldoende om te winnen bij MEOS

foto club