DYNAMICO TEN ONDER IN PANNINGEN

Door Dynamico - De heren van Dynamico hebben de tweede uitwedstrijd van het seizoen ook verloren. Uit bij Bevo 2 werd het 34-29 na een ruststand van 16-15. Bij 18-18 sloeg de thuisploeg het beslissende gat: 24-19.

In de eerste helft kwam Bevo 2 goed uit de startblokken (4-1). Dynamico moest alle zeilen bij zetten om in het spoor te blijven. Bij 10-6 ging het zelfs erop en erover. Frank Loeffen had daar met drie goals een groot aandeel in, Wout van Iperen tekende de 13-14 aan. Het bleek later de enige keer te zijn dat de gasten op voorsprong stonden. Nog voor rust hadden de Limburgers de rollen omgedraaid, ondanks een goal van Jeffrey van Erp: 16-15.

Merijn van Loon en Wout van Iperen waren in het begin van de tweede helft goed op schot (18-18), maar daarna was er even een kleine inzinking met uiteindelijk grote gevolgen; van 24-19 kwam Dynamico niet meer terug. Bij 28-25 en 30-27 was de marge even drie, maar verder dan dat kwam de donkerblauwe brigade niet.

Keeper Lennart de Bever viel op met vijf penaltystops.

Scores Dynamico: Wout van Iperen 7, Frank Loeffen 5, Jesper van Kessel 4, Bart Hanenberg 4, Jeffrey van Erp 4, Merijn van Loon 3, Daan van Hoof 1, Twan van Iperen 1.