DYNAMICO ONDERUIT IN EINDHOVEN

Door Dynamico - Een terechte nederlaag voor de handballers van Dynamico in de eredivisie: PSV won met 28-21 na een ruststand van 16-9.

Het was de eerste Brabantse ‘burenruzie’ dit seizoen voor de Oss/Heesche equipe. En een weerzien met oud-trainer Damir Josipovic, die de coaching verzorgt bij de Eindhovenaren. De ploeg uit de lichstad doet het dit seizoen goed, mede door de komst van twee oud-internationals: Ephrahim Jerry en Nick de Kuyper.

De goede seizoensstart trok PSV door tegen Dynamico. In het begin werd dat al duidelijk. Via 4-0, 6-1, 10-3, 14-6 werd de rust bereikt met een stand van 16-9. In de tweede helft werd de wedstrijd nooit meer spannend, maar liet de donkerblauwe brigade de achterstand in elk geval niet verder oplopen.

Scores Dynamico: Merijn van Loon (foto) 4, Bart Hanenberg 3, Jeffrey van Erp 3, Wout van Iperen 3, Pim van Munster 2, Daan van Hoof 2, Jesse van Doorn 2, Jort Jansen 1, Jesper van Kessel 1.
UITSLAGEN EN STANDEN: www.handbalstartpunt.nl/uitslagen