Zenderen Vooruit verlies op bezoek bij TVO

“We hadden niet onze wedstrijd afgelopen weekend vertelde trainster Leoniek Besselink van Zenderen Vooruit. “TVO was strijdbaarder had een snellere druk en scoorde wanneer het moest”. Na de 11-6 ruststand verloren Zenderen Vooruit met 21-16

“In de tweede helft hebben we gestreden en zijn we ook sterk terug gekomen. Met nog negen minuten te spelen was het verschil teruggebracht naar twee doelpunten verschil: 17-15. Maar daarmee hadden we al onze krachten verspeeld. Het had ons te veel energie gekost om aansluiting te vinden en in de laatste minuten bleek TVO sterker dan ons en wonnen ze terecht toch nog met vijf doelpunten verschil”

Door deze nederlaag spring TVO over Zenderen Vooruit heen naar de derde plaats. De ploeg uit Zenderen staat nu vierde