Wittenhorst pakt de punten tegen NOAV

Na het verlies in Dongen heeft de thuisploeg veel gewerkt aan de communicatie binnen het team. NOAV is weer goed geëvalueerd en daarop is ook getraind, meldt Wittenhorst-coach Robin Beckers..

Een van de gevaarlijkste schutters bij NOAV werd goed aan banden gelegd. “In de eerste helft hadden we de overhand, getuige de 18-10 voorsprong bij rust.”

Na de thee kon Beckers rustig door wisselen en daar werd door NOAV, door middel van frustratie-handbal, gretig gebruik van gemaakt. “Neem daarbij dat er slechts één scheidsrechter deze wedstrijd moest leiden, dan mag er wat "fysieker" worden gespeeld.”

De 34-31 eindstand is een mooie overwinning voor de Noord-Limburgers.

Tijd om te evalueren heeft Wittenhorst niet. Dat zal gedaan worden tijdens de drie weken rust in maart. “Vandaag zijn we aan onze "Engelse week" begonnen: eerst tegen NOAV, dinsdag naar Zwart-Wit en zaterdag op bezoek bij buren in Blerick.”