Twist weer te sterk voor ROAC

De handbalsters van Twist uit Vlaardingen gingen voortvarend van start in de thuiswedstrijd tegen ROAC, na vijftien minuten stond er al 7-3 op het scorebord en leek het een monsterscore te gaan worden. Toen ROAC beter grip begon te krijgen op het Vlaardingse spel konden ze even goed blijven volgen hoewel Twist tegen het eind van de eerste helft toch weer kans kreeg om uit te lopen. De ploegen gingen rusten bij de stand 12-5.

In de tweede helft was het ROAC dat het beste van het spel had maar geen kans zag om het krachtsverschil in doelpunten uit te drukken. Twist kon de opgebouwde voorsprong handhaven, maar verder kwam de ploeg niet. Het werd uiteindelijk een 21-16 overwinning voor Twist. Het goede spel in de tweede helft verdient eigenlijk een beter resultaat.