Twee belangrijke punten voor Rapiditas

De handballers van Rapiditas uit Weert hebben afgelopen weekend in de strijd tegen degradatie, die in de Tweede divisie B een felle strijd is tussen zes ploegen, twee belangrijke punten behaalt. Thuis werd mede degradatie kandidaat Westlandia na een 18-12 ruststand met 37-26 verslagen.

Tot tien minuten voor tijd heeft Westland niet opgegeven en vocht het voor een beter resultaat. In de laatste tien minuten waren de krachten op bij de gasten en liep Rapiditas uit naar een verschil van acht doelpunten, Daarna zijn we niet meet in gevaar geweest en werd er met 37-26  gewonnen” aldus de Weerster assistent coach Roy Stokbroeks.

Met deze twee punten er bij neemt men met nog drie wedstrijden te spelen vier punten afstand van de onderste drie ploegen de alle drie veertien punten hebben