Scoringsloze fase nekt handballers Rapiditas

De heren van Rapiditas uit het Limburgsen Weert speelde afgelopen weekend de uitwedstrijd tegen Swift Helmond. Na een 12-14 ruststand  in het voordeel van Rapiditas werd er uiteindelijk toch verloren met 25-24

Bij rust had de Weerste ploeg het nog allemaal in eigen hand, maar in de tweede helft kwam Rapiditas, tegen een fel acterend Helmond, ruim acht minuten niet tot scoren. “Dat heeft ons de das omgedaan” vertelt assistent coach Roy Stokbroek na afloop. “In de laatste 15 seconden, krijgen we nog kans om een aanval op te zetten, maar deze wordt onreglementair gestopt door Helmond. Helaas geen rode kaart en een strafworp, zoals volgens mij hoort, maar een twee minuten en doorspelen”

Het is zestig minuten een spannende wedstrijd geweest, maar helaas hebben wij die niet met twee punten kunnen afsluiten, aldus Stokbroek. “Het is nu onze wonden likken en ons weer gaan opmaken voor dinsdag, dan staat de inhaalwedstrijd uit tegen Heerle op het programma”.