MHV ’81 eindigt handbaljaar 2016 met verlies

Zaterdagavond voor de handbalsters van MHV uit Mill in Amsterdam de uitwedstrijd tegen Westsite op het programma. Dit kon wel eens een lastige pot gaan worden, omdat de Amsterdammers de koploper is in de competitie.

Om 19.30 uur klonk het eerste fluitsignaal, Westsite opende de score, waarna ze vrij snel de voorsprong uit konden bouwen. Bij de dames uit Mill ontbrak de samenwerking in zowel de aanval als in de dekking. Hier maakte Westsite dankbaar gebruik van. Dit resulteerde  in een 16-8 stand, waarmee MHV de rust in gingen.

Na de rust leek het verschil kleiner te worden, maar dit was van korte duur. Westsite bleef stabiel en liep na een tijdje weer verder uit. De Millse ploeg kon zich niet meer herpakken en een 37-20 eindstand stond na 60 minuten handbal op het scorebord.

MHV heeft nu twee weken geen wedstrijden.  In deze periode gaat men zich voorbereiden op de tweede helft van de competitie.

Zaterdag 7 januari staat de eerste  thuiswedstrijd van 2017 op het programma tegen AES uit Arnhem.