Margraten kom te kort tegen het fysiek sterkere BSAC

De handbalsters van Margraten liepen afgelopen zondag in Maasbree tegen een zware nederlaag aan. Tot halverwege de eerste helft, bij een 5-4 stand voor de thuisploeg, ging het nog gelijk op. Daarna nam BSAC het heft in handen en bij de rust was het verschil opgelopen naar zeven doelpunten: 14-7.

Margraten had duidelijk moeite met scoren tegen de grote en fysiek sterkere speelsters van BSAC, menig schot smoorde dan ook in de BSAC dekking.

Ook na de rust kon Margraten geen potten breken. Kansen werden gemist en de achterstand op de ploeg uit Maasbree werd alleen maar groter. Uiteindelijk eindigde de wedstrijd in een 25-13 overwinning voor BSAC. Een verdiende overwinning voor de nummer drie op de ranglijst.

Voor de Margratense dames  een wedstrijd om snel te vergeten. Knop om en de focus op de thuiswedstrijd van zaterdag 28 januari aanstaande tegen Handbal Someren. Aanvang 20.30 uur in sporthal de Hoven Margraten.