Hurry Up zegeviert over WHC

Hoofdklasse A  Hurry Up - WHC

De handbalsters van WHC uit het Overijsselse Hengevelde begonnen het nieuwe jaar met een uitwedstrijd in Zwartemeer tegen Hurry Up. Bij aanvang van de wedstrijd staat Hurry Up negende op de ranglijst en WHC tiende. Beide hebben acht punten alleen is het doelsado van Hurry Up beter dan dat van WHC.

Hurry Up kwam sterk uit de startblokken en nam binnen vijf minuten een 5-0 voorsprong. due voorsprong bleef in de resterende 25 minuten van de eerste helft hetzelfde hetgeen een 19-13 ruststand opleverde. In de tweede helft weet WHC terug te komen tot op vier doelpunten en geloofde men er weer in, “maar, omdat Hurry Up wel bleef scoren en wij niet, aldus trainer coach Theo van der A, “werd het een verdiende 34-22 overwinning voor de thuisploeg”.

Volgende week speelt WHC een thuiswedstrijd tegen de nummer drie Zenderen Vooruit