Hurry Up eenvoudig langs Tachos

De handballers van JMS Hurry Up hebben zich zonder al te grote inspanning woensdagavond geplaatst voor de kwartfinale van het bekertoernooi. Martin Vlijm kon in deze wedstrijd gebruik maken van zijn twee nieuwkomers. De coach in Drentse dienst had een bijna volle bank naast hem zitten.

De ploeg uit Zwartemeer leek redelijk eenvoudig de avond door te komen zonder dat het zich bovenmatig hoefde in te spannen. Dat ging bij tij en wijle wel ten koste van de concentratie want er werden ook wel wat ballen gemist. De opening was voor Tachos dat op een 2-0 voorspong komt maar de gasten draaide de wedstrijd al weer snel om en via de 2-2 stond het na zeventien minuten het 5-10. Tachos kon wat terug doen en kwam op 8-10, maar het slotwoord in de eerste helft was dan toch weer voor Hurry u[p dat met een 9-14 tussenstand de kleedkamer kon opzoeken.

Ook Hurry Up schok in de openingsfase van de tweede helft klare wijn. De Zwartemeerders liepen binnen zeven minuten uit naar 11-21 en daarmee was de wedstrijd gespeel. In het vervolg was het de wedstrijd zonder kleerscheuren uit spelen. Uiteindelijk won een op halve kracht spelend Hurry Up met 21-32 .