Heren twist pakken de winst tegen Helius

De handballers van Twist hebben afgelopen weekend de thuiswedstrijd tegen Helius na een 11-6 ruststand met 20-18 gewonnen

Het eerste kwartier was het de wedstrijd voor de beide keepers. Na vijftien minuten stond er dan ook pas een 3-3 tussenstand op het scorebord. In het tweede deel van de eerste helft was Twist dat regelmatig het net wist te vinden en kon uitlopen naar de 11-6 ruststand.

In de tweede helft kwam Twist in een dip terecht. Helius profiteerde en kwam steeds dichterbij. Vijf minuten voor het einde kwam men zelfs weer op gelijke hoogte.

Op het juiste moment wist de ploeg uit Vlaardingen zich weer te herpakken. Men rechtte dan ook nog een keer de ruggen en pakte zo toch nog de overwinning