Heerle kan weer omhoog kijken

Een gelijkopgaande wedstrijd  speelden de heren van Heerle tegen Swift Helmond dat strijdt tegen degradatie. De thuisploeg moest halverwege nog een 19-20 achterstand toestaan. “Na de pauze kregen we meer grip op de wedstrijd,” meldt speler annex bestuurslid Stephan Kuijpers.

“De maximale voorsprong bedraagt dan 6 punten. Maar Swift naderde nog tot 35-34. Even billen knijpen! Daarna stokte hun aanval en konden we de laatste drie treffers laten optekenen. We klimmen nu naar plaats drie,” aldus een opgeluchte Kuijpers.

Verlies dames Heerle

De dames van Heerle verloren thuis van de nummer twee in de hoofdklasse D, WHC Den Haag met 18-20. Heerle kwam er feitelijk niet echt aan te pas en keek gedurende het grootste deel van de wedstrijd tegen een achterstand van vijf doelpunten aan.