Handbal Venlo verliest bij Quintus.

De handbalsters van Handbal Venlo hebben de derde wedstrijd in de play-offs om de landtitel na een 17-14 ruststand met 31-24 verloren.

De wedstrijd leek op een debacle uit te gaan lopen als de Limburgse ploeg halverwege de eerste helft al op een 12-5 achterstand staat maar de ploeg herstelt zich wonderbaarlijk snel terug komt naar 13-12. Dichterbij kwam men niet want als de ploeg uit Venlo een aantal kansen op rij mist loop Quintus toch weer uit naar 16-12 waarna men gaat ruste bij een 17-14 tussenstand

Na rust is het de Heulse ploeg die het tempo dicteert en meteen twee keer op rij scoort (19-14) maar vervolgens de ene na de andere kans om zeep helpt. Venlo kan daar niet van profiteren waarna Quintus de eerste ploeg is die dan weer weet te score 20-14 Het bleef rommelig waardoor er ook veel kansen verloren gingen. De marge van zes doelpunten verschil schommelde wat op en neer maar uiteindelijk zegevierde de Heulse ploeg met 31-24.