DWS laat zich verrassen door Swift Helmond

Tweede divisie B heren  DWS – Swift Helmond

DWS, de nummer vier op twee punten van de drie koplopers, verliest thuis van de nummer voorlaatst, Swift Helmond.

“Wij hebben, na een ruststand van 17-22, verloren met 37-45. Onze dekking kon geen controle krijgen op de aanval van Swift. We waren niet alert en offensief genoeg op de momenten dat het moest. Aanvallend waren we nog best aardig op dreef. 37x scoren in een wedstrijd is niet verkeerd. En dat terwijl we in de 1e helft ook nog heel veel kansen gemist hebben. Maar die 45 tegen is gewoon niet goed,” treurt DWS-coach Diana Zandwijk nog een beetje na.

Joey Marcus, de stand-in cirkelspeler bij DWS omdat Eddie Oliveira een schorsing uitzit, was topscorer met 8 doelpunten. Volgende week gaat DWS op bezoek bij Ha-Stu. “We moeten dan scherper in de dekking zijn dan tegen Helmond,” weet Zandwijk op voorhand.