Blerick wint slechte wedstrijd tegen Bergeijk

De handballers van Blerick staat negende op de ranglijst van de Hoofdklasse B als ze afgelopen weekend thuis tegen hekkensluiter Bergeijk moeten spelen. Na ene Ruststand 9-6 eindigt de wedstrijd in een 18-12 overwinning voor de thuisploeg.

"Beide ploegen waren verre van compleet, wat resulteerde in een slechte wedstrijd",  was het commentaar van Blerick coach Bart Holleman na afloop. "Daarnaast hadden bij Blerick diverse spelers nog last van de doordeweekse bekerwedstrijd van afgelopen woensdag. Desalniettemin hebben we de twee belangrijke punten in eigen huis gehouden al was zeker niet goed".

Blerick klimt na de zege naar plaats zes en heeft nu vier punten voorsprong op de voorlaatste plaats. Volgende week  staat thuis de wedstrijd  tegen koploper Witte Ster/Tachos op het programma