Berdos verliest bij Cometas de aansluiting met de koppositie

Het zit coach Max Klees van de dameselectie van Berdos niet mee. De ene na de andere speelster valt geblesseerd uit. Wanneer er een terugkomt valt er weer iemand ander af. Zo moet de coach roeien met de riemen die hij heeft en heeft hij slechts één reserve speelsters op de bank zitten. Om mee te draaien in de top van de Hoofdklasse E is dat veel te weinig.

De ambities zijn er en eerste acht wedstrijden voerde de ploeg uit  Bergen de ranglijst dan ook aan maar sindsdien gaat het moeizaam en is men gezakt naar de derde plaats.

Afgelopen weekend moest men naar Leeuwarden voor de uitwedstrijd tegen de nummer tien Cometas, maar ook hier wist de ploeg het niet te redden. Na de 9-10 ruststand werd er met 21-17 verloren.

Tot halverwege de tweede helft was er niks aan de hand en kon Bedros de marge langzaam uitbreiden naar een 14-17 tussenstand. In de laatste vijftien minuten beginnen de problemen zich dan op te stapelen en wist men niet een keer meer te scoren. Daar wist  de thuisploeg goed gebruik van te maken. Cometas ging er op en erover en en liep vervolgens weg naar de 21-17 overwinning