AES Arnhem kan het niet waarmaken tegen Aalsmeer

De handballers van AES Arnhem moesten afgelopen zondag aantreden tegen FIQAS Aalsmeer. De spelers van trainer coach Arthur Langedijk hadden stiekem gehoopt op een stunt op bezoek in de Bloemhof maar Aalsmeer was duidelijk voorbereid op de komst van de Arnhemmers na de prima prestaties in de eerste twee wedstrijden van de play-offs.

Vanaf het begin liep AES achter de feiten aan en kon men op geen enkel moment de aansluiting met Aalsmeer houden of terug vinden. Aalsmeer was in de openingsfase al scherp en liep meteen uit naar een ruime voorsprong. Er werd vervolgens gerust bij een 19-9 stand.

In de tweede helft bleef het verschil geruime tijd rond tien punten hangen maar in de slotfase konden de Nord Hollanders alsnog weglopen naar een ruime 35-20 overwinning.

Komende zaterdag is het de dag van de waarheid voor AES Arnhem en Quintus dan spelen beide ploegen tegen elkaar voor een plaats in de BENE-League voor komend seizoen.

Aalsmeer staat op de tweede plaats in de play-offs achter LIONS dat komende zaterdag op bezoek gaar bij Aalsmeer.